brand new eyes!



Igår fick jag denna! Helt underbart! Dock var fodralet lite trasigt så cdon har skickat ett nytt.
Jag älskar skivan. Helt fantastisk. Särskilt första låten, Careful. Men jag älskar alla andra låtar också.
Det är lite Coldplay över The Only Exception, om du frågar mig.
Helt fantastiskt som sagt, och den var värd alla månaders väntan.

För övrigt är jag fortfarande sjuk. Jag hostar så fort jag andas in, och mitt öra gör ont som fan. De på sjukstugan trodde i alla fall inte att det var öroninflammation, vilket är skönt. Men ja, vi får väl se.
Jag ska ju dit och röntga foten imorgon, så de skulle kanske undersöka förkylningen också.
Det är svårt att bli frisk här måste jag säga. Det är så sjukt kallt att jag dör.

Kommentarer
Postat av: Mika

svar på kommentaren d skickade i min blogg: Ja men precis! Man får värsta lyckoruset :D

2009-10-01 @ 22:24:22
URL: http://nathifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0