Don't look back in anger

Det blev ingen dejt med Emelie, tyvärr. Istället blev det en tur på Hemköp med mamma för att handla grejer till pizzabakning. Igår åt vi fläskytterfilé som det blev en del kvar av, så mamma tvingade mig att göra en pizza av det.
Resultatet blev pretty amazing om jag får säga det själv, och det får jag ju (men det var faktiskt inte bara jag som tyckte om den).



På Hemköp hittade jag lite annat trevligt, nämligen Ben&Jerry's. Eller ja, jag vet inte än om det är trevligt, för jag har aldrig någonsin i mitt liv testat, jag har alltid varit för snål. Ikväll unnade jag mig det dock, så det kan bli spännande. Men femtio jävla spänn för en glass tar hårt på hjärtat måste jag säga. Jag tycker inte ens att glass är särskilt gott.

 

Idag är det förresten 4 oktober. Det innebär kanelbullens dag och årsdag. Årsdag för min del alltså. Fem år i år, inte illa! Fast det där är förflutet, så det är ingenting som spelar roll längre. Egentligen. Men det är ändå rätt sjukt att det har gått fem år (ni som vet, vet och ni som inte vet, ja då var det inte längre så noga).

Nu ska jag slå av datorn och klicka på brand new eyes och vänta på att 7 miljonärer ska spelas in, sedan blir det film- och glasstajm med mamma!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den såg också pretty amazing ut, måste jag säga!

2009-10-05 @ 10:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0