En månad senare

Alltså, ibland är jag väldigt efter. Ibland är det för att jag inte haft någon aning om vad som hänt och ibland för att jag inte orkar eller vill bry mig. Svenska Hollywoodfruar är ett bra exempel på en sån grej. Idag, ganska precis en månad efter första avsnittet, såg jag programmet för första gången. Inte av den anledning att jag inte vetat om det tidigare, utan för att jag varken orkat eller haft lust att bry mig. Idag började dock jag och mamma att prata om det, och jag kände mig lite pepp på att se det, så jag letade mig fram till TV3 play.
Jag måste faktiskt säga att det är sjukt underhållande, och man blir sjukt irriterad, vilket är hela meningen med programmet.
Så, ikväll slopar jag ett urdåligt underhållningsprogram (Idol) för ett lite roligare dåligt underhållningsprogram (Svenska Hollywoodfruar, om ni inte fattade det).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0