Failfailfail

Superfail dag.
Det var självfallet meningen att jag skulle plugga idag med, men jag orkar verkligen inte. Jag har inte gjort ett skit denna vecka, och jag har hur mycket som helst att plugga. Jag vill inte och jag orkar inte. Och engelskuppsatsen är värst. Jag vill gråta bara jag tänker på den. Uäh.
Istället för plugg blev det den värdelösa filmen En galen dag i New York. Den där med Mary-Kate och Ashley Olsen. Jag hittade den i vår filmhylla med fruktansvärt dåligt utbud och tyckte att den kunde vara rolig att se eftersom det var så längesen. Det var det inte. Men jag är väldigt inne på VHS, så det var ju kul. Antar jag.
Kanske blir det Twilight ikväll. Eller Mitt liv som popstjärna. Jag är inte så pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0