Hjärta musik

Idag har jag äntligen haft min städdag, som jag påbörjat varenda dag sedan i tisdags. Idag slutförde jag det också!
Jag har sprungit runt i pyjamas hela dagen och lyssnat på brand new eyes. Helt fantastiskt. Mamma går förresten runt och trallar på The Only Exception nuförtiden, trevligt att ha inflytande på någon!
Mot kvällningen klickade jag in RIOT!, The All-American Rejects och soundtracket till Twilight också, och blandade. Mm, yummie! Jag älskar random-funktionen. Och fint blev rummet.



Nu har jag tänt ett ljus och planerar att fiffla med mp3n hela kvällen och lite sånt, men först tänkte jag lyssna på AFIs nya, Crash Love, som uppenbarligen finns på Spotify. Det låter mycket trevligt än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0