Idrottslektion

Internet strular som vanligt hemma, så nu sitter jag i skolan.
Jag och Yrsa har precis avslutat vår idrottslektion, det blev en promenad. Alla andra hängde på badet, men jag tänker inte bada i år och Yrsa badade i alla fall inte denna gång. Det var meningen att vi skulle vara i gymmet istället, men det var ju som vanligt ockuperat. Det var synd, jag hade sett fram emot det.
Men, istället blev det alltså en promenad. Vi gick till kyrkogården och gick runt bland gravarna och jag grät. Jag klarar inte av att gå runt där och veta att deras liv är slut.


Kommentarer
Postat av: Nat

jag klarar inte heller av sånt :(

2009-10-27 @ 18:17:25
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0