I'm so tired

Fy sjutton vad jag är trött!
Efter min enda lektion idag drog jag, Ulrica, Marina och Natalie iväg för att handla, vi ska nämligen till Kvilselen imorgon! Ulrica har stuga där, och vi hade det urhärligt när vi var där två dagar i somras. Denna gång kör vi en helg!
Efter handligen med dem kom mamma, så då handlade jag med henne. När jag kom hem gjorde jag mat och sen dess har jag varit totalt slut. Verkligen slut. Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, och det är inte bra! Egentligen borde jag göra en hälsorapport idag, men jag har tappat bort mitt papper och orkar inte ringa någon. Packa måste jag också göra eftersom vi drar direkt efter skolan imorgon, så jag måste ha med allting till skolan. Allt får nog inte ens plats i mitt skåp..

Detta blir sista inlägget innan söndag om jag inte kommer åt en dator i skolan imorgon, men eftersom Emelie i alla fall är i Stockholm är det typ ingen som kommer märka något ändå, haha.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

men hahaha du är så lmäåå. jag har saknat dej!

2009-10-11 @ 17:55:18
URL: http://miliopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0