Inte okej

Jag är arg. Riktigt arg, och jag känner att jag behöver skriva om det. Det här är inte okej.

Boys Like Girls nya album är INTE OKEJ. De gjorde mig riktigt besviken, och jag måste få skriva om det. Jag känner faktiskt ett litet hat mot dem. Varenda gång det är en BLG-uppdatering på Twitter blir jag lite sådär surmulen och grinig. Så ska det inte vara. Så hade det inte varit om inte Love Drunk hade varit skit.
Visst, jag erkänner, jag gillar typ två av låtarna, men det är fan inte okej. Efter deras första briljanta album borde de ha åstadkommit något mycket bättre än detta. Det känns som att det här med pengar har stigit dem lite åt huvudet.
Det gör mig väldigt ledsen att då behöva säga att de förlorar åtminstone mina pengar på detta album. Jag hade planerat att lägga pengar på deras nya album faktiskt, och inte bara lyssna på internet. Jag hade planerat det länge. Sedan fick jag höra skiten och nu vill jag nästan inte ens köpa deras första skiva, som jag har planerat att köpa i flera år.
Inte okej.

(Jag vet att det var sisådär en månad sen skivan kom ut och jag vet att jag tagit upp detta förut, men jag kände att jag behövde ta upp det igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0