Internetkrångel, igen

Detta inlägg är kanske inaktuellt, jag skrev det nämligen för några timmar sedan men självfallet började Internet fucka. Jag publicerar det dock ändå, jag orkar inte läsa igenom och rätta.



Alltså, det här med Internet är inte kul. Internet strular igen, därav noll inlägg. Det kommer nog fortsätta ett tag, så det kommer inte vara fett med inlägg här, men jag försöker när jag kan!
Fredagskvällen var mys i alla fall! Först blev det Sällskapsresan och efter det några minuters Beck-Monstret, men vi tog en paus för att lyssna på en grej på hennes mobil. Det slutade med att vi satt i ungefär en timme om inte mer och lyssnade igenom all musik på hennes mobil. Sjöng gjorde vi också. När vi tagit oss igenom alla mappar var vi rätt trötta, så vi gick och la oss. Men hela kvällen var mys!
Igår bakade jag kladdkaksmuffins till idag eftersom vi skulle på lunch hos en bekant men vi skulle stå för efterrätten. Efter det var ju planen att träffa Jennifer, men hon hann inte eftersom hon höll på att flytta. Kvällen räddades dock av Sandra som smsade och frågade om vi skulle checka Körslaget och Little miss sunshine, hon har nämligen dragit sig till Malung nu eftersom hon har lov. Fel kör åkte ut och filmen sög, men det var definitivt en hit att träffa Sandra!

Idag har jag som sagt varit på lunch hos Annelie, och mycket mer har jag inte hunnit med. Jag har faktiskt inte planerat något annat heller, mer än att checka Parlamentet och kanske någon film.
Jag har faktiskt ingen sån där söndagsångest idag som jag brukar ha, och det är såklart endast tack vare att jag drar till Falun imorgon, så jag slipper skolan. Skönt! Jag har egentligen ingenting emot måndagar mer än just det faktum att de är måndagar och första dagen på veckan. Och att de avslutas med dubbeltimme i historia, men i övrigt är de rätt härliga.
Nu ska jag fixa mp3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0