Oflyt

Nu orkar jag inte mer Anna Anka. Istället ska jag nog läsa lite blogginlägg jag inte orkat läsa under veckan.

Förresten! Ni vet den där medicinen jag började med i tisdags? Jag måste ha en veckas uppehåll på grund av något dumt skit. Onsdag kväll, torsdag morgon och natten till idag har jag fått superont i hjärtat så att jag knappt kunnat andas eftersom det gjort mer ont då, men det har bara varat ungefär 15 sekunder eller så, men pappa ringde läkaren och han tyckte att jag skulle ha en veckas uppehåll. Det är för att medicinen ska gå ur kroppen helt så att de kan ta EKG och blodtryck så det visar normalt värde, och sedan börja med medicinen igen och checka hjärtat och blodtrycket lite då och då.
Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt, för jag vill för allt i världen inte sluta med medicinen. Jag har tagit den i fyra dagar och jag märker enorm skillnad, så jag vill inte lägga av. Men ja, det är väl min vanliga tur om detta också skiter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0