Orka förkylning

God morgon!
Eller ja, middag kanske.
Jag trodde att jag skulle bli frisk denna helg så jag slapp missa skolan mer, men så är icke fallet. När jag skulle sova inatt hostade jag konstant i en och en halv timme så jag fick ont i huvudet. Varken jag, mamma eller pappa kunde sova. Men jag somnade till slut! Imorgon åker jag till skolan och hämtar grejer och hör med lärarna vad jag ska göra för något, och så tror jag mamma skulle ringa sjukstugan. Det är inte lockande, jag hatar när de stoppar ner en sån där glasspinne i halsen.

Nu ska jag trotsa min förkylning lite och göra mig iordning, för senare idag ska jag träffa Emelie en sväng eftersom hon åker till Karlstad idag och inte kommer hem på tusen år, och vi måste dela upp Rock Sound tidningen hon köpte förra veckan. 

Adios!


Kommentarer
Postat av: emeliepememepepe

åhhhhhhhhhhhhhhh jag saknar dej.

2009-10-06 @ 20:36:43
URL: http://miliopop.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men åh, jag saknar dig ännu mer :(

2009-10-07 @ 20:27:45
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0