Trackslistan!

Paramore lyckades ta sig in på trackslistan! Visserligen på en nittonde plats, men ändå! Det är inte illa tycker jag, med tanke på att inte ens Misery Business kom in på listan som jag har fattat det. Inte Decode heller för den delen, men Misery Business var ju en större hit trots att Decode var med på soundtracket till Twilight.
Death Cab For Cutie lyckades dessvärre inte ens slå sig in bland bubblarna vilket var synd, men å andra sidan är det ju ganska långt ifrån den bästa låt de gjort. Fast egentligen vet vi allihop att det handlar om att folk inte vet vilka de är och istället röstar på Britney Spears och Amanda Jenssen.
Jaja, det jag egentligen ville säga är att jag tycker att ni borde rösta på Paramore här.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0