Åh, finally!

För några timmar sedan talade Emelie om för mig att Paramore kommer till Sverige 30 november och biljetterna släpps på fredag! Hittade lite mer information hos paramorefans, de ska tydligen spela på Fryshuset och biljetterna kommer att kosta 325 kronor!
Inte särskilt farligt, synd bara att resa och boende går på ungefär en miljard kronor. Åh för i helvete, kommer jag inte iväg på detta vet jag inte vad jag gör. Det här står med på min lista över saker att göra innan jag dör, och jag MÅSTE iväg.

Jag hoppas att jag och Emelie lyckas dra iväg, jag vet helt ärligt inte vad jag gör annars.

Kommentarer
Postat av: Malin

bo på något sjukt billigt vandrarhem, eller kanske känner ni någon i staden???! Lycka till. leta nu.

2009-09-09 @ 19:32:15
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0