Dagens dos av ointressant vetande

En inställd mattelektion hade inte kunnat komma mer lägligt. Fredagar är de körigaste dagarna på hela veckan, men inte idag!
Först hade vi sovmorgon till tio, även om den förstördes för min del eftersom jag röntgade foten, efter det skulle vi jobba med gruppgrejerna på historian, ett litet problem var bara att ingen ur min fyrmannagrupp är här, men än jag då, men det funkade det med. Svenskan var inte heller så jobbig, grupparbete även där, och där var min grupp faktiskt närvarande. Till och med lunchen var bra idag. Köttfärsen till tacosen var inte alls lika slävig som den kan vara ibland. Sedan inställd mattelektion som sagt, och tio över två har jag natur. Det kan inte bli alltför jobbigt, det blir nog mest att lyssna eftersom fem personer fortfarande inte har redovisat (det är svårt att fatta att jag faktiskt är klar för en gångs skull!). Dock ska vi börja på ett nytt arbete, om celler, vilket inte kommer bli kul om jag kommer ihåg rätt från min tid med Ida då hon jobbade med det. Men jag antar att vi inte bara kan hålla på med det typ halva lektionen, och det är ju inte så jobbigt. Sista lektionen är det historia igen, så då blir det mer grupparbete i min ickeexisterande grupp! Men det går bra tror jag, det börjar lossna lite och jag är inte längre helt bakom flötet.

Ikväll är det höstyra i Vansbro, vilket innebär att affärerna stänger 22.00. Jag, mamma och pappa funderar på att dra dit, men det beror på hur jobbig mamma ska vara. Om hon är trött drar nog jag och pappa i alla fall.

Så, nu har ni hört en massa trams. 


Kommentarer
Postat av: milioppwpp

hahaha slävig <3



du gör fan mer på fredagar än vad jag gör på en hel vecka.

2009-09-25 @ 14:47:57
URL: http://miliopop.blogg.se/
Postat av: Anton

Hur är det med lilla fossingen?

2009-09-28 @ 14:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0