Och nu är jag lagomt trött!

Jag höll på med naturen igår kväll/inatt. Lite innan ett la jag huvudet på kudden, och vips så sov jag. Jag vaknade typ kvart i sex och insåg att jag hade somnat. Jag blev lagom glad på mig själv eftersom jag inte var klar med naturen än. Helt snurrig och trött på grund av den obekväma sömnen gjorde jag alltså klart arbetet imorse. Sedan somnade jag igen, och vaknade inte av väckarklockan, så jag gick inte upp förrän tjugo över åtta. Halv sju står mitt alarm på.
Trots att jag var sen orkade jag inte stressa, så jag kom till skolan till tio ungefär, då vi skulle en teater.
Någon gång efter lunch hade vi i alla fall redovisningen, och den gick faktiskt helt okej. Och jag fick faktiskt ihop fem minuter, det trodde jag aldrig! Första gången jag tränade på lunchen blev den 6 min 37 sek, och andra gången 5 min 6 sek, så den måste ju ha varit ganska lagom.
Sjukt skönt i alla fall att ha det gjort!

Idag fick jag pluggförbud av mamma, hon säger att jag inte får plugga konstant eftersom jag redan har tröttnat på skolan, så dagen har jag ägnat åt Rock sound. I love pluggförbud.

Kommentarer
Postat av: Natalie

vi fick fan ha lektion ist för att vara på den där teatern! :s

2009-09-22 @ 23:12:02
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0