Plugg (y)

Åhå, jag hänger i skolan med Yrsa och pluggar historia. Jag slutade 13.40 idag, härligt att hänga här i tusen år.
Nä, jag läste faktiskt ett bra tag innan jag började plugga, Jane Eyre är galet bra. Enligt Marit ska vi tydligen jobba med den i engelskan senare, det kan bli roligt!

Men, nu jobbar jag alltså historia. Jag tror fan inte jag har gjort annat än pluggat sen jag början tvåan. Jag har pluggat konstant, förutom typ i lördags då det var barnkalas, i söndags då jag verkligen inte orkar med borde ha pluggat, och så igår, då orkade jag verkligen inte heller, så jag läste Jane Eyre istället. Jag orkade inte ens sätta mig vid datorn igår.
Nä, man skulle hoppa över tvåan.

Tillbaka till historian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0