Röntgenresultat

Jag var till vårdcentralen förra veckan, och nu ringde läkaren. Förra onsdagen kollade läkaren foten och gav mig tid till röntgen. Så, jag röntgade foten i fredags, och nu hade de fått svar tydligen.
Inget är brutet eller så, men något är konstigt. De sa att skelettet kunde se ut så om man växte, men läkaren utgick ifrån att jag slutat växa, och det har jag ju gjort, för sisådär fem år sedan. Så, då är det antagligen en gammal skada eller så ser mitt skelett helt enkelt ut så.
Jag tror på det första.
För några år sedan var vi nämligen i skogen med klassen för att spela skogsbrännboll, och då vrickade jag foten. Jag hade ont i typ ett halvår, men inte så ont som jag har nu så jag kollade aldrig upp det. Det var kanske dumt.
Men vad ska de göra liksom om det är en gammal skada? Kommer jag få ha ont resten av livet typ eller kan de göra något? Åh, jag blir så nervös.
De ska i alla fall röntga andra foten nu på fredag för att kolla om den foten ser likadan ut, men det tror jag knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0