Sjuk kväll

Vilken jävla kväll.
Det är marknad här, vilket innebär fest på kvällen. Jag hade inte tänkt dra ut eftersom jag är förkyld, men jag gjorde det ändå. Det var nog lite dumt.
Jag är så förbannat att jag skulle kunna vrida huvudet av någon. Vissa människor är så fruktansvärt vidriga att de borde låsas in någonstans, och aldrig se en människa igen. Fy fan.

Det var en kall kväll. Och det var jobbigt att ha ont i huvudet, men början av kvällen var faktiskt rolig. Mathilda är så bra. Jag blev lite orolig att jag skulle få gå hem sen eftersom mamma och pappa gått och lagt sig, men Gabriel skjutsade hem mig vilket var mycket snällt.

Nu är jag rätt körd i huvudet eftersom jag som sagt inte mår så bra, men ni ska veta att jag är nykter. För jag dricker inte alkohol. Det är äckligt.
Seriöst, jag är nykter.

Kommentarer
Postat av: Anton

Min bror Gabriel?

Är det bara min dator, eller är designen lite off?

2009-09-27 @ 21:17:25
Postat av: Evelina

Ja, din bror Gabriel.

Jag hoppas att det är din dator. Hur är den off?

2009-09-28 @ 09:46:04
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: Malin

designen är bra. Det var nog hans dator. hahah

2009-09-28 @ 22:04:02
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0