Torsdagar är bra

Sovmorgon till 11.15 är underbart måste jag säga. Särskilt om man aldrig lyckades gå och lägga sig i trevlig tid igår. Jag var tvungen att läsa ut Jane Eyre, så jag kom inte i säng förrän typ 01.00 eller så.
Oerhört bra bok. Lite sån där obsession, som med Twilight, att det är svårt att sluta tänka på den.
Fin var den! Nu måste jag bara se filmen, har ju bara sett ungefär halva, den halvan med slutet.

Sovmorgon som sagt, och i övrigt en ganska slapp dag, skönt! Matte först, lunch sen, och sedan musik. Dock har jag ett berg av grejer att göra när jag kommer hem, men sånt är livet.
Skolsköterskan ska jag hinna med idag också, jag har haft ont i foten en månad nu.

Kommentarer
Postat av: marre

Snygg design på bloggen :D Även jag får säga att Göteborg är snyggare uppifrån (A) haha. Länge sedan man hörde från dig! Hur leker livet?



Jag känner igen den där högen du snackar om. Har också en sådan. Inte så mycket saker i den egentligen bara det att det är så sjukt tråkigt att jag inte pallar börja. Tittar på böckerna och blir depp xD.



Sovmorgon is the shit \o/ Hur lång tid tar det för dig att läsa ut en bok btw? Typ 2 dagar? xD



Kram

2009-09-17 @ 12:29:19
URL: http://kohinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0