VMA!

Jag höll mig uppe hela galan! Jag har faktiskt inte sovit sen 01.45, och är ändå inte särskilt trött.
Galan var superb, men det sög att Paramore inte vann, att man inte såg mer av Rob, att inte Death Cab vann och framförallt, såklart, Kanye West. Så fruktansvärt jävla dålig stil att förstöra Taylor Swifts 'moment', och göra det av den anledning att han tyckte att Beyoncé skulle vunnit. Det var så dåligt gjort att jag höll på att börja grina. Men, jag grinade faktiskt på riktigt när Beyoncé, efter att ha vunnit bästa video, tog upp Taylor på scen och lät henne ha sitt tacktal. Det var så fint av henne! Alltså, Beyoncé steg i graderna medan Kanye sjönk, big time.

För övrigt har jag hängt på biblioteket med Yrsa idag igen. Fruktansvärt härligt! Så jättemycket historia blev det inte, men jag hoppas att vi blir klara innan fredagen.
Nu ska jag fixa mp3, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0