Titta här då, Skolverket

Kväll igen. Ångest över allt plugg igen. Ilska och fruktansvärd ledsamhet och besvikelse över annat som händer.

Det ska regna på fredag förresten. Kul va? Perfekt grillväder en perfekt dag. Men förhoppningsvis löser det sig ändå! Om jag har tur hittar jag ett partytält och allt blir frid och fröjd så fort jag hittar något att ha på mig. Kanske jag ska ha på mig ett partytält?

Nationellt prov imorgon 9.00. Grejen är att jag egentligen är rätt okej på engelska, men detta ämne, jobb och CV och personligt brev, så är det sämre. Jag har ingen aning om vilka ord man bör använda, och det kan bero på att jag inte kan några engelska ord man använder för att söka jobb.
Jag orkar inte. Jag vill köpa skivor istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0