Livet är underbart ibland

Alltså. Ni vet hur det känns när något fantastiskt händer? Något som gör en riktigt, riktigt superglad?
Precis så känner jag mig nu. Varför det? Jo, det ser ni på bilden.



Det är inte datorn och inte min kära stereo. Det är inte ens den mysiga saccosäcken. Men ni ser inte?



Men nu ser ni! Jag har alltså fått världens snyggaste lampa idag, av mamma. Eller, inte världens snyggaste kanske, för den ligger förmodligen i vår garderob (en likadan som på bilden fast orange), men världens näst snyggaste i alla fall. Den gör mig ofantligt lycklig.
Jag använder oftast inte min saccosäck. Jag vet inte varför egentligen, men jag tror det har att göra med att det är fruktansvärt dåligt ljus här. Men inte längre! Jag kommer förmodligen bo här i saccosäcken hädanefter.
Världens bästa jävla place är det nu.

Resten av kvällen och natten tänker jag sitta här och kolla på One Tree Hill, lyssna på musik och äta Viol och Tutti Frutti.
Kan livet bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Malin

åh. vilket mysigt rum!

2010-02-20 @ 11:41:12
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: emeliepemelieämmy

du är det sötaste som finns!

2010-02-20 @ 13:43:16
URL: http://miliopop.blogg.se/
Postat av: Evelina

Malin: ja, nu är det det :D plockade bort lite grejer igår också, så nu är cd-stället bland annat borta från bilden :D

Emelie: men åh, det är det ju du som är! det vet du ju!

2010-02-21 @ 13:23:00
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0