Önskeliv

Jag DÖR! Jag har studerat Pandurokatalogen hela dagen och det dödar mig!
Jag vill verkligen, verkligen hålla på med något kreativt och jag pep åt ungefär allt jag såg på sidorna.
Om jag fick göra precis som jag ville nu skulle jag hoppa av skolan, flytta till ett större ställe, hitta ett jobb, gå trevliga kvällskurser i måleri och scrapbooking, lägga mina pengar på hyra, mat, skivor och pysselgrejer och sedan vara lyckligast i världen ett tag. Sedan, efter ett eller två år skulle jag gå klart gymnasiet, vidareutbilda mig, få jobb och tjäna massor av pengar så jag kan fortsätta med allt roligt pyssel och musik.
Drömscenario förstås, låter det inte underbart?





Fasiken, jag vill arbeta med sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0