Flopp, men R räddar



Jag har precis kikat på Harry Potter och den flammande bägaren. Den sög. Det enda som var bra var, surprise surprise, Robert Pattinson. Eller ja, han var egentligen hela anledningen till att jag ens slog på tv:n för att kika på filmen, men ändå. Något mer hade ju kunnat vara bra. Fast jag har inte sett en enda av de andra Harry Potter-filmerna så jag är kanske inte den bästa att bedöma filmen.
Jag förstår inte hur han gör, men Robert Pattinson får mig fan att skaka. Förmodligen inget han går in för eller gör medvetet. Tyvärr.

Nä, jag hade faktiskt tänkt slänga upp lite ord om 2009, men vi får se hur det blir med det. Om jag känner mig själv rätt, vilket jag är nästan säker på att jag gör, kommer jag inte orka, men oavsett så blir det i alla fall inte ikväll skulle jag tro. Jag borde nämligen sova strax eftersom jag ska upp oförskämt tidigt imorgon, men vad gör man inte för pengar?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack så mycket :)

2010-01-03 @ 10:16:00
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0