I ett iskallt IKEA-land

Shit! Det är svinkallt här. Det var tydligen -29 grader imorse, har ingen koll på vad det är nu.
Alldeles för kallt i alla fall.

I söndags var det dock inte så väldigt kallt, tack och lov. Då hängde jag i Stöten hela dagen och städade lägenheter. Värsta dagen på hela säsongen varnade chefen innan, och efteråt sa han att det var det värsta han varit med om under sina fyra säsonger som chef. Härligt! Det var stressigt som sjutton och i sista lägenheten skakade benen så jag var tvungen att sätta mig ner för att inte svimma, men vad gör det idag? Ingenting.
Nä, jag är faktiskt sjukt nöjd med städjobbet. Jag hoppas jag får jobba mycket den här säsongen, för jag tycker faktiskt om det. Dessutom blir det ju plus i kassan, vilket jag definitivt inte tackar nej till. Eller ja, det är ju själva anledningen till att jag har jobbet.

Igår var det tänkt att jag skulle plugga teori på körskolan med Emelie, så jag tog mig upp vid tio för att duscha och greja så jag kunde hänga med mamma på jobbet, annars skulle jag inte ta mig ner alls. Det visade sig dock senare att Emelie inte kunde plugga, så då blev det inget. Det gjorde dock inte så mycket, då hann jag hänga med mamma och handla istället. Det var kallt.
På kvällen blev det hemligt pysslande, fast egentligen behöver det nog inte vara så hemligt eftersom personen som inte får veta förmodligen inte läser min blogg ändå, men vem vet?

Nu ska jag duscha, och sedan ska jag göra världens godaste kasslergratäng, tjing!

Kommentarer
Postat av: emeliedendärdummingen

men åhhhhhhhh gick du upp för min skull, fan vad jag suger :(((( CUTT

2010-01-05 @ 14:59:59
URL: http://miliopop.blogg.se/
Postat av: Evelina

men åh för sjutton, du suger inte ett dugg och det spelar verkligen ingen roll! upp skulle jag ju ändå och nu kunde jag handla med mamma!

2010-01-05 @ 16:07:32
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: Kohina

You made my day :D Jag är verkligen inne i en kentfas och jag älskar att folk citerar dem överallt xD. Ska se dem i mars... kunde inte blivit en bättre present till mig själv :P



-29? Det låter ju bara sjukt. Här nere har vi haft som värst typ -19 eller nått sånt. Kallt det också men jag ska inte klaga ^^. Känns så stört skönt att det börjar bli varmare igen!



Grattis till jobbet btw, det kommer du ha väldigt stor nytta av senare när du ska skriva CV :)



Kramar!

2010-01-14 @ 12:26:17
URL: http://kohinski.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Åh, vad perfekt det skulle vara om du hade All-american projecs och ville skicka. För ingen annan jag känner har typ det. :) Men vi hörs ju!

Fan vad kallt med 29 minus förresten :(

2010-01-14 @ 21:58:26
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0