Och lyssnat på Kent har jag gjort

Idag (igår) har jag gjort massor.
Jag lyckades få någorlunda ordning på mitt rum, samtidigt som jag lyssnade på Tracks. Det händer inte ofta kan jag säga, oftast brukar jag sitta still på en stol eller gå runt i en cirkel mellan 12.03 och 14.00 på lördagar. Men inte idag! Bara emellanåt. Jag lyckades till och med noppa ögonbrynen under Tracks! Det är definitivt ovanligt. För det första eftersom det kräver enorm koncentration (det är sjukt svårt att noppa ögonbrynen utan att skrika som en tok) och för det andra eftersom jag i princip aldrig någonsin noppar mina ögonbryn. Varför inte? Ja, för att det tar lång tid och gör så sinnessjukt ont.
Efter Tracks lyckades jag jobba en hel del engelska. Skitengelska. Jag hatar språkregler. Språkregler förstör allt. Det jag kan, det kan jag, utan regler. När jag måste läsa de där reglerna tappar jag allt jag kunde från början och blir förvirrad och fattar ingenting längre. Alltså, avskaffa språkregler.

Jag har till och med lyckats se två filmer ikväll. Shrek och Patrik 1,5. Jag har sett båda förut och egentligen ville jag inte se någon av dem igen, men det gjorde jag i alla fall.

Jag vet inte ens varför jag skriver det här. Det är varken intressant eller viktigt att få ur sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0