Tillbaka, igen

Jag har inte bloggat här på rätt länge. Tjugo dagar har gått sedan jag bloggade sist.
Jag har helt enkelt inte orkat blogga. Jag har varit glad och ledsen och arg och förbannad och lycklig och hatad vänner och älskat vänner och ja ni vet, lite sådär.
Jag försökte dock skriva ett inlägg häromsistens. Jag vet inte vad det handlade om men jag vet att det blev långt och bra, och jag vet att anslutningen la ner så jag hann varken publicera eller spara. Sånt är livet.

Idag är jag i alla fall förkyld. Vaknade förkyld på lördagsmorgonen, och det har bara blivit värre. Särskilt eftersom jag igår var i Stöten och jobbade, vilket inte var varmt direkt.
Så, idag har jag varit hemma. Nästan i alla fall. Jag drog till skolan för att göra ett naturprov och cellära och genetik. Tro det eller ej, men jag hade faktiskt pluggat till det här provet, riktigt mycket till och med. Jag hoppas det gick bra.

Och i fredags fick jag mitt första lönebesked. Hur jävla skönt som helst.

Nu har jag precis tänt ljus, så jag tänker klicka igång Svindlande höjder som jag lånade idag. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0