Amerikansk brunch!

Okej då, tråkmoppar, jag avslöjar väl utan att ni har gissat.

Det här var bären till för:



Amerikansk brunch med amerikanska pannkakor, bacon, äggröra och rostat bröd med jordnötssmör gjorde jag idag!
Jag har planerat det i cirka en vecka, alltså ungefär sen när jag blev sugen på pannkakssirap (som jag vanligtvis inte ens tycker om. PMS, någon?) och det blev superbra!
Resten av familjen fick inte veta något, bara att det skulle bli överraskingsfrukost och att de absolut inte fick gå in i köket. Eller jo, mamma visste eftersom hon betalade grejerna jag behövde.
Alla var nöjda efteråt i alla fall, och jag är själv sjukt stolt! Jag har aldrig gjort amerikanska pannkakor förut och är lycklig över att jag lyckades göra dem, att de blev uppskattade var ju också rätt trevligt. Jag har faktiskt inte ens smakat amerikanska pannkakor förut, så det var extra roligt just för det. Lite för mycket vanlij för mig dock, jag avskyr egentligen vanlij.
Vaniljen har gjort mig rätt illamående.







Kommentarer
Postat av: Nat

Åhh, vad gott! Dock är det lätt att det blir för mkt av det goda = illamående.. Håller med, för mycket vanilla är inte gott!

2010-03-06 @ 18:58:54
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/
Postat av: Malin

åh. mums! älskar bär. :)

Svar: Åh. ja, dom hade verkligen en bra låt i melodifestivalen men annars har jag faktiskt aldrig lyssnat på dem. Har du det? :)

Med mig är det bra. Har lov nu så livet är gött, ska nog på bio ikväll också. Det gillar jag! Hur är det med dig? kram.

2010-03-07 @ 12:22:46
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0