500 days of hell



Ganska fin dag. Ett tag. Började med VG på spanskaprovet, lämnade in matteboken, hade en trevlig stund i kafeterian under musiklektionen samtidigt som vi började med en frågesport. Fortsatte med handling med mamma, en trevlig pasta- och salamisallad till middag, fina fina (500) Days Of Summer till middagen och efter det två trevliga timmar med Eurovision Song Contest. Och så fick jag ju brev om sommarjobb.
Sedan släpptes bomben.

Anberlin kommer till Frizon, som Tobias ville bjuda mig på eftersom han vunnit biljetter. Det låter ju super, eller hur? Det är samtidigt som jag jobbar. Första jäkla sommaren som jag får ett riktigt sommarjobb, som är två veckor långt, och det är samtidigt som freakin' Anberlin har sin första Sverigespelning! Och just ja, om ungefär en månad är det ju Pier Pressure, där Paramore spelar. Har jag pengar till biljett? Yes! Vill någon gå med mig? NEJ! Och förra året då Paramore hade sin första riktiga konsert i Sverige tog biljetterna slut fem dagar innan jag och Natalie skulle boka.
Det är fan inte meningen att saker ska gå som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Malin

kör på det du vill mest,säger jag. du kommer kunna jobba i hela ditt liv! :)

2010-05-28 @ 11:03:44
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0