Fin pluggdag

Jag har haft en riktigt bra dag idag faktiskt.
Egentligen var det friluftsdag i skogen, men jag och några till ansåg att vi hade plugg att ta itu med istället, så vi skolkade lite. Istället hängde vi på biblioteket och gjorde faktiskt en hel del!
Och det har varit varmt och skönt ute idag! Jag hade inte ens jacka på mig när jag och mamma handlade, den ni!
Efter handlingen delade jag och mamma på en sån där peanutglass från Ben&Jerry's som jag inte orkar kolla upp vad heter. Den var god, men inte värd tjugosex kronor.

Och sista avsnittet av One Tree Hill har jag tittat på också. Om det inte kommer en till säsong dör jag lite. Så det så.
Nu ska jag dricka te och träna glosor till imorgon, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0