Kanelbullsbak

Jag avskyr värdelösa dagar. Den här dagen började väldigt värdelöst.
Jag var hur trött som helst, fruktansvärt rastlös och Tracks var utbytt mot Humorhimlen Live eller något sådant. Allt kändes så värdelöst och tråkigt så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.
Då kom jag på den briljanta idén att baka bullar! Så det tänker jag göra idag. Egentligen skulle jag med till mammas kusin som fyllde år i onsdags, men det är jag alldeles för trött och allergisk för, och då blir bullbak utmärkt! Ingen som springer i vägen och jag kan spela musik hur högt som helst. Underbart.
Om jag hinner tänker jag nog städa skafferiet också. Det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0