Mysonsdag

Idag är det fredag! Nej, det är det inte, men imorgon är det röd dag, vilket gör riktiga fredagen till en klämdag, och mig till världens lyckligaste! Det innebär två dagars extra ledigt! Wonderful!

Idag har jag haft en fin dag.
Såg först en väldigt bra teater som var gjord av estet-treorna. Efter skolan drog jag och Ida Enfeldt på Hemköp och handlade baguetter och te och grejer innan vi drog hem till henne för att plugga. Det var sjukt mysigt, och vi åt mängder. Efter ett tag drog vi till grannen Anette som hade ställt till med ett litet tårtkalas för Sandra Staal som fyller arton idag! Så vi hängde där en liten stund med de två och Yrsa och åt krydderkake med sjokolade. MUMS! Anette är sjukt duktig på att baka sånt!

Nu ska jag vara lycklig över ledigheten och kika på One Tree Hill och dricka koffeinfritt te!
YUM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0