Söta shorts och dålig tv

Om en och en halv vecka slutar jag tvåan, och jag tänkte att det kanske vore trevligt att ha någonting på sig då. Så idag drog hela familjen till Borlänge för att shoppa avslutningskläder. David och Lucas hittade skjortor inom en halvtimme medan jag kom hem med ett par shorts. Men jag tyckte väldigt mycket om dem, och jag hoppas att jag hittar något att ha till, för då blir det dem på avslutningen!



Och ikväll är det Eurovision. Rätt värdelöst oavsett om Sverige är med eller inte, men lite extra nu. Fast svenskar är ju involverade i ungefär varenda bidrag i alla fall, så Sverige är ju knappast frånvarande.
Eftersom jag inte har bättre för mig tänker jag spendera kvällen med Eurovision i alla fall, en kopp grönt te och en varm tomat- och pestomacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0