Torsdagens äventyr!

Ja, idag är det söndag. Det innebär att jag har fyllt år! Det blev en helt perfekt dag trots att jag inte trodde det.
Men, mer om det i ett annat inlägg! Jag tänkte berätta lite om torsdagen faktiskt, alltså min sista dag som sjutton.
Jag kände för att hänga med Mathilda den kvällen, och hitta på någonting tokigt. Och Mathilda kokade ihop lite egna planer för kvällen, så det slutade med att jag inte fick veta vad vi skulle göra. Spännande! Jag gillar överraskningar om det är större chans att de är bra än dåliga.
Såhär såg kvällen ut i alla fall.







Världens finaste Mathilda drog iväg mig till Byråsen på picknick och utsikt. Det var så fint och jag blev så glad och jag tror inte att jag hade kunnat avsluta barndomen på ett bättre sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0