Evelina dissar BLG

Ni minns hur glad jag var när jag fick veta det där om att Boys Like Girls skulle släppa nytt? Det har gått över kan jag säga. Helt ärligt är inte nya skivan mycket att hänga i granen, och det gör mig så sjukt ledsen. Jag menar, vad sjutton är detta för Disneydags? Det blir ju inte bättre av att Ashley Tisdale är med i videon till Love Drunk och att Taylor Swift slänger in lite sång på Two Is Better Than One.
Nu har jag lyssnat igenom hela skivan på Spotify och jag kan ärligt säga att det inte fanns någon låt jag direkt fastnade för, den bästa är väl Love Drunk, och det är ju smart att släppa bästa låten som första singel.
Nej usch, jag är sjukt besviken. Det här är det Boys Like Girls jag vill ha!
Jag hoppas verkligen inte att Paramores nya är bajs.


Kommentarer
Postat av: Linda hihi

dom tre låtarna man fårt höra är då iallafall allt annat än bajs, dom är bäst, paramore<3

2009-09-08 @ 23:51:13
URL: http://paramorefans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0